niedziela, 24 stycznia 2016

Hardcore

Witajcie!

Dziś nie będę się wywodzić na żaden temat jakoś długo, gdyż najzwyczajniej w świecie nie mam na to weny. Mam za to kilka zdjęć na tego bloga.

To bardzo miłe, gdy ktoś prosi mnie o stworzenie stylizacji w jakimś stylu, naprawdę! Mam wtedy wrażenie, że kogoś naprawdę interesuje to, co robię (Mateusz, z tego miejsca Cię pozdrawiam 8) ). Tak więc dziś umyłam i wyprostowałam włosy, mocno wymalowałam oraz wyprasowałam ubrania... prostownicą, gdyż nie chciało mi się podłączać żelazka. Ale zadziałało! Rozłożyłam sprzęt i trochę zapozowałam do zdjęć dzięki statywowi i samowyzwalaczu, lecz tylko kilka zdjęć wyszło fajnie. Jestem niefotogeniczna oraz ten makijaż mi nie pasuje. :< Ale są efekty, którymi właśnie chcę się podzielić! Tylko, że w całym tym pośpiechu zapomniałam o dodatkach, niestety.

Czapka: Second-hand
Koszulka: Tally-Wejil
Ogrodniczki (tak, to są ogrodniczki): Second:hand
Rajstopy: ebay.com, lecz sama je podarłam (najpierw przypadkowo, potem specjalnie)




Jeśli chcecie, bym wymyśliła jakąś stylizację pasującą do danego stylu, to piszcie. Chętnie rozważę Wasze propozycje! ♥

Myślałam także o "poszerzeniu swojej działalności (XD) i dodawaniu również filmików ze stylizacjami na yt. Może fejm by w końcu mi się zgadzał (XD po raz drugi). Co o tym sądzicie?

Natasha

11 komentarzy:

  1. Ja bym poprosiła stylizację na chińską bajkę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam B| Pamiętaj, że z fejsa też masz być jak chińska bajka~!

      Usuń
  2. Witaj ! Świetna stylizacja ! Taka mroczna :) Bluzka jest cudowna !!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mrocznie <3 czekam na inne stylizacje ! :* i zakładaj konto na yt, niech fejm rośnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojejku, dziękuję bardzo! <3 Jutro dodam posta z odpowiedziami

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja! Fotografowałabym! :3
    grochowska.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie dałabym się sfotografować, ale chyba mieszkamy za daleko (jeśli mieszkasz poza Pomorzem).

      Usuń